25 de juny 2012

COLÒNIES DE CICLE SUPERIOR

El dia 30 de maig els nens i nenes de cinquè i sisè vam anar de colònies a Sant Carles de la Ràpita, Tarragona.
Vam haver de matinar molt, perquè a les 8 del matí ja sortíem de l'escola i ens esperaven aproximadament 4 hores de camí fins arribar a l'hotel.
Quan vam arribar ens van presentar els monitors i vam anar a deixar les coses a les habitacions. Eren tan maques! Vam deixar les maletes i ens vam preparar per anar a la piscina, al jacuzzi i al tobogan.
Després vam anar a dinar . Teníem bufet lliure i el menjar era molt bo!
Havent dinat, vam agafar un altre cop l’ autobús per anar a un creuer a la desembocadura del riu Ebre. Vam aprofitar per comprar records a les botiguetes que hi havia.
Al vespre, després de sopar, vam anar a fer una gimcana pel poble. A les 12 ja érem al llit!
El segon dia ens vam haver d’aixecar a les 7 del matí per dutxar-nos  i preparar-nos per ser a les 8 al menjador per anar a esmorzar.
Quan tothom ja havia acabat, vam agafar les motxilles i vam anar cap a l’autobús per marxar cap a PortAventura. Un cop allà, les mestres ens varen donar uns mocadors perquè ens els poséssim al coll, així ens veurien bé! Vam esperar força estona perquè hi havia molta cua per agafar les entrades. Un cop a dins, vam pujar al Tutuki Splash, i vam veure una pel·lícula en 3D en una sala on els seients es movien. Al migdia, vam dinar macarrons, patates fregides, nuggets, una natilla i beguda, al restaurant La Cantina de Mèxic.
A la tarda, vam tornar a anar a les atraccions i vam pujar al Dragon Khan, l’Estampida, el Tren de la Mina, els Ràpids, els Troncs... Ens vam divertir moltíssim!
Després de sopar va haver-hi DISCO!!! Ballant, cantant i rient, eien ENS HO VAM PASSAR PIPA!!!!

El tercer dia vam fer kayak al riu Ebre durant tot el matí. Llavors vam dinar i vam tornar cap a Sarrià de Ter.

Van ser les nostres colònies preferides! Prepareu-vos els de quart!